Login
Start Free Trial Are you a business? Click Here

Weird Fish Ltd Reviews

4.8 Rating 175,460 Reviews
96 %
of reviewers recommend Weird Fish Ltd
4.8
Based on 175,460 reviews
Shipping & Delivery
Delivery Methods
Postal Service, Courier
Average Delivery Time
Within 5 Days
On-time Delivery
Greater than 94%
Accurate And Undamaged Orders
98%
Customer Service
Communication Channels
Email, Telephone, Live Chat
Queries Resolved In
Under An Hour
Customer Service
4.8 out of 5
Returns & Refunds
Refunds Process
Difficult
Returns Process
Easy
Read Weird Fish Ltd Reviews

About Weird Fish Ltd:

Our relaxed and easy-going clothes are designed to give you that forever weekend feeling.

Based in the heart of the rolling Cotswold hills our company believes in affordable, well-made and distinctive clothes that instantly become feel-good favourites.

Visit Website

Phone:

01242539535

Email:

retail@weirdfish.co.uk

Location:

Unit 15 Miller Court Severn Drive Tewkesbury Business Park
Tewkesbury
GL20 8DN

Parcel not received. I havectried to rearrange delivery from parcelforce- no luck as yet.
Helpful Report
Posted 4 days ago
I would love to write a review of the item I ordered from Weird Fish Ltd but, unfortunately, the item received was very different from the item ordered. I ordered a size 12 top from you but the item received was an extra-large sweatshirt with a 'Simpsons' design. I therefore returned this item to you and have since ordered and received the correct item from your 'Amazon' shop at the same price. However, I am still awaiting a refund for the original item which I hope you will expedite at your earliest convenience.
Helpful Report
Posted 6 days ago
Still waiting for refund. Very slow
Helpful Report
Posted 6 days ago
Can't review my size 7 flip flops as had a 4xl top
Helpful Report
Posted 1 week ago
I returned a parcel on 12th August, 10 days ago, but i haven't had any notification of a refund.
Helpful Report
Posted 1 week ago
Bought as a replacement the favourite but now faded macaroni cardigan I bought about seven years ago. I was very disappointed to find that the updated version is a shapeless fit and far inferior in quality. I don't think it's even worth the sale price. Sadly returned.
Helpful Report
Posted 1 week ago
The items I purchased never arrived. I chased up the order and was refunded but received an email to review the items even though I had not received them!
Helpful Report
Posted 1 week ago
Thanks for your comments. We can only apologise if there was an issue on this occasion
Posted 1 week ago
I had to return two dresses over a week ago No refund or even an email about them so far
Helpful Report
Posted 1 week ago
Thank you for your review - we are sorry to hear of the delay with your refund. This has been actioned today and you will receive a confirmation email
Posted 1 week ago
For the second time I have ordered an item online only to be informed it was out of stock. My comments to Weird Fish have been ignored.
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
I am sorry to hear your poor experience. Please email us at retail@weirdfish.co.uk and we will respond. Thanks, Weird Fish Management
Posted 1 week ago
Wrong item delivered
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Thank you for your review - we are sorry to hear that you received an incorrect item - on checking the system we can confirm a full refund has been processed. Apologies for any inconvenience
Posted 2 weeks ago
Not had my refund yet after posting back two weeks ago
Helpful Report
Posted 2 weeks ago
Thank you for your review - our system is showing a refund was forwarded to your account on 27th July - please check again and if it has not been received contact our Customer Service Team on retail@weirdfish.co.uk who will investigate this further
Posted 2 weeks ago
I ordered a lot of clothes to try on, I kept some and posted the rest back on the 18th July. Three weeks later I am still waiting to receive a refund. I have had a lot of correspondence but it appears to be with a Chatbot and so I am not getting anywhere.
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Thank you for your review - I am sorry to read you are struggling to get a response from us. I can confirm that your refund was issued on 25th July. If you still have not received this payment please contact us on retail@weirdfish.co.uk where we can investigate further
Posted 2 weeks ago
Not nice material Not really red Husband really did not like it Scratchy material sent back still waiting for refund now a week and a half
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
So big and unflattering
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Had 2 items delivered to store. Took over 12 days to be delivered. Email said shop times open from 9am to 6pm Arrived at store to find opening times 9.30 to 5.30 Shop assistant finally opened door at 9.38 leaving me to stand outside for 38 minutes All in all a very poor experience
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Unfortunately after ordering this item twice, after showing that it was in stock, I have not received it
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Still awaiting refund
Helpful Report
Posted 3 weeks ago
Incorrectly refunded me for only 1 of 3 items I returned despite proof of postage. I won’t be buying from here again.
Helpful Report
Posted 4 weeks ago
Wrong items sent. Ordered 2 t shirts got 2 summer dresses.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Order placed for a Weird Fish dress and received a men's size 3XL t-shirt. Sent back on 10 July and haven't had any response or refund. Very poor service.
Helpful Report
Posted 1 month ago
Weird Fish Ltd is rated 4.8 based on 175,460 reviews