Weird Fish Ltd Reviews

4.81 Rating 74,933 Reviews
97% of reviewers recommend Weird Fish Ltd

About Weird Fish Ltd: Our relaxed and easy-going clothes are designed to give you that forever weekend feeling.

Based in the heart of the rolling Cotswold hills our company believes in affordable, well-made and distinctive clothes that instantly become feel-good favourites.

Visit Website

Phone:
01242539535

Email:
retail@weirdfish.co.uk

Location:
Unit 15 Miller Court
Severn Drive
Tewkesbury Business Park

Are you a business owner?
See Business Solutions
Merchant Metrics
This data is produced by analysing genuine customer experiences. It is not a guarantee of the company.
Shipping & delivery
delivery methods
Postal Service, Courier
average delivery time
Next Day
on-time delivery
98%
accurate and undamaged orders
98%
Customer Service
communication channels
Email, Telephone, Live Chat
queries resolved in
Under an hour
customer service
4.84 out of 5
Returns & Refunds
refunds process
Very Easy
returns process
Easy
"Husband very pleased with his tee-shirt, good quality, loved the design"
Posted 2 days ago
Visit Website
"Badly executed. Dispatch team did not ship 24 hour delivery order on time. Lazy customer service didnt bother to look into case properly until I phoned (from France) even after 3 emails "giving me the run around). Unimpressed how they are managing their business. Its seems non of the departments care."
Posted 1 week ago
"Not very happy order some clothes and then told that out of stock"
Posted 2 weeks ago
"Delivery to store was supposed to be 24hrs (Sunday 1st Sept).Item not there when I went on Sunday.I was told 24 hr delivery as promised wasn't guaranteed and you were having some problems with deliveries.There was nothing to this effect on the website when I made my order on Saturday.Had to go back to the store again on Monday."
Posted 2 weeks ago
"Items arrived on time. Did not fit so sent back for exchange to different sizes. Nothing for 2 weeks. Phone up, told that money had been refunded so I ordered new sizes. Clothes arrived and fit well! Get card statement and have two deductions but no refund. Phone again. Someone will phone next week! Now have received one item as exchange probably which I don’t need and still no refund. Summary. Clothes good processes rubbish!"
Posted 3 weeks ago
"Wrong sizing info on site meant wrong size ordered. Exchange is 5-10 days is not acceptable."
Posted 1 month ago
"Unfortunately, most items Ive ordered are not as seen on the website."
Posted 1 month ago
"Efficient service. Came on time and pleased with product."
Posted 1 month ago
"Fast and efficient service."
Posted 1 month ago
"Very disappointed, the zip is faulty and now I have the hassle of doing a return"
Posted 1 month ago
"I love the weird t shirt designs and play on words. They also very hard wearing. The fleeces are also fantastic"
Posted 1 month ago
"The goods have not yet arrived in France yet so unable to give a review. This is disappointing as last order arrived very quickly. I appreciate not your problem but want to keep you informed."
Posted 1 month ago
"Have now ordered four pairs of arona sliders, all had to be returned, as have now been informed there is a manufacturing fault with this colour. Very dissapointed with quality of product... Awaiting feedback from investigation.."
Posted 1 month ago
"Still awaiting receipt of my order having had to pay for postage to the Post Office as they have said not enough postage paid. Therefore item not received in time for a birthday present."
Posted 1 month ago
"Had to send them back. Supposed 5xl, but were too small. Great quality though, just a shame...."
Posted 1 month ago
"Dress was stained on bodice"
Posted 1 month ago
Hi, we are sorry that your garment was stained at the point of manufacture and not spotted in the quality checks. You have since returned this using the free postage label and we have fully refunded.
Posted 1 month ago
"Ordered leya pool sliders, arrived strap dented, e.mailed weirdfish, re ordered 2nd pair, arrived 20th July, they were peeling front of foot mould & right slider peeling along side, extremely disappointed with products, have two pairs to send back now. Weirdfish please look into this poor product manufacturing I am returning to you!!"
Posted 1 month ago
Hi, we are sorry if you were not happy with the pool sliders you had on order. When an item is returned to us with an issue it is reported and our Quality Team investigate. These are anew product and so we value your comments. We hope the replacement pair you have ordered are satisfactory.
Posted 1 month ago
"Haven't received my order yet, so no idea."
Posted 2 months ago
"Ordered the full zip top - arrived to find I could not get my right arm in the sleeve - looked like the arm lining was twisted before being stitched to the cuff. So much for quality control."
Posted 2 months ago
"twice now they have sent the wrong colour t-shirt! ordered coral and got marine!"
Posted 2 months ago
Weird Fish Ltd is rated 4.81 based on 74,933 reviews